Zaměstnanci i manažeři operátora O2 ve Velké Británii nebudou vzpomínat na minulý týden v dobrém. Mobilní síť společnosti na dvacet čtyři hodiny vypadla. Pak operátor oznámil, že je vše vpořádku.
Twitter však okamžitě zaplavily příspěvky o tom, že služba i nadále nefunguje. „Stále není možné volat. Díky O2,“ stěžoval si uživatel Ronnie Simon.
„Je to absurdní. Už třináct hodin nemám signál. O2 bude muset udělat víc než se jen omluvit, pokud nechce přijít o zákazníky,“ tweetoval Bethany Kemp. Společnost následně snížila investice do reklamy na sociálních sítích.
Provozovatelé satelitních služeb Skylink a CS Link v České republice mají podobnou zkušenost. Ty zákazníkům prodávaly "bezplatné programy", které se však nakonec ukázaly jako placené.
„Pokud nabízím něco, co nejsem schopen nebo nechci dodržet, je to klamavá reklama. Toto už dál podporovat nebudu,“ uvedl na Facebooku Zdeněk Koblic. „Vaše společnost je jedna velká katastrofa,“ přidala se Alena Zusková.
Nižší investice do marketingu
Právě smršť negativních ohlasů na sociálních sítí velké konzervativní firmy odrazuje od reklamy v tomto prostoru. Ukazuje to nejnovější studie firmy Pearlfinders.
Ta provedla výzkum, v němž se obrátila na pět tisíc firem. V posledním kvartále minulého roku na 22 % z oslovených firem začalo své investice stahovat. Dalších 14,5 % se k podobnému kroku rozhodlo v prvním pololetí letošního roku. Od konce roku 2011 finanční prostředky vložené do reklamy na sociálních sítích prudce poklesly.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist