Na český internetový trh vstoupí v září nový hráč podobný slevovým serverům. Portál s názvem Navecer.cz, jehož hlavním investorem je společnost Czech Startups, se chystá prodávat výhodné vstupenky na různé kulturní a jiné večerní akce. Ty návštěvníkům nabídne tzv. „last minute“ – pár hodin před jejich konáním.

Nabízet lístky a volná místa budou přitom na serveru sami zadavatelé (divadla a další), kteří zároveň sami nastaví výši slevy.

„To je ten hlavní rozdíl od klasického slevového portálu,“ potvrdil HN Zbyněk Meloun ze společnosti Czech Startups.

„Organizace a firmy, s nimiž spolupracujeme, nejsou limitovány výší slevy. Nechceme je tlačit k nejnižší ceně,“ dodal.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se