Na český internetový trh vstoupí v září nový hráč podobný slevovým serverům. Portál s názvem Navecer.cz, jehož hlavním investorem je společnost Czech Startups, se chystá prodávat výhodné vstupenky na různé kulturní a jiné večerní akce. Ty návštěvníkům nabídne tzv. „last minute“ – pár hodin před jejich konáním.
Nabízet lístky a volná místa budou přitom na serveru sami zadavatelé (divadla a další), kteří zároveň sami nastaví výši slevy.
„To je ten hlavní rozdíl od klasického slevového portálu,“ potvrdil HN Zbyněk Meloun ze společnosti Czech Startups.
„Organizace a firmy, s nimiž spolupracujeme, nejsou limitovány výší slevy. Nechceme je tlačit k nejnižší ceně,“ dodal.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.