Český výrobce vybavení a oblečení do přírody Husky chce i přes problémy v maloobchodu rozšířit síť svých obchodů. Do obchodních center se ale nehrne.
"Jsou příliš drahá," říká v rozhovoru majitel firmy Petr Brůna. Kromě České republiky se společnost chystá otevřít první vlastní prodejnu i ve Francii.
Jak vnímáte letošní rok z hlediska prodejů? Šetří Češi ještě víc?
U nás byl nejslabší minulý rok. Letos se to mírně zlepšilo, v tržbách na maloobchodu o 10 až 15 procent. Ale hodně jsme posílili internet, na všech našich prodejnách máme odběrová místa a i díky tomu se obrat zvýšil. To jsme loni neměli.
Jaký máte podíl prodeje přes internet?
Nyní deset procent z celkových tržeb, ale předpokládáme další růst. Chceme se na něj víc zaměřit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.