Není tak zle. Po letech propadu prodej lyží a lyžařského vybavení nyní alespoň stagnuje. Spásu hledají výrobci lyží v nových trendech v lyžování a především v doplňkovém zboží. 

Nyní se ročně se na celém světě prodá okolo 3,3 milionu párů lyží, před deseti lety to bylo ještě osm milionu párů. 

Aby se výrobci lyží vyrovnali s propadem trhu, mnohem víc se zaměřují na doplňkové zboží.

"Dnes prodáváme mnohem víc lyžařských bot než lyží. Ty skoro nestíháme dodávat," říká pro list Oesterreichische Nachrichten Franz Föttinger, šéf Fischeru a mluvčí rakouského lyžařského průmyslu. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se