Málokdo zná český automobilový průmysl tak dobře jako Petr Karásek, někdejší dlouholetý pracovník Karosy. Má zkušenosti jak s konstrukcí, tak s obchodem, a vývoj v Tatře dlouhodobě sledoval.
Podle jeho názoru je slavná koncepce, díky které kopřivnická nákladní auta bravurně zdolávají veškeré terénní překážky, v civilních podmínkách dnes spíše nevýhodou. Tatry jsou výrobně nákladné a jejich servis komplikovaný.
Překvapila vás zpráva o exekuci v Tatře?
Situace Tatry se už delší dobu zdála neudržitelnou, takže mě překvapil jen výběr exekutora z druhého konce republiky.
Proč se automobilce nedaří?
Příčin je celá řada, nicméně prvotní příčiny lze hledat ve strategické a marketingové rovině. Tatra nemá dostatečně silnou konkurenční výhodu, na jejímž základě by si mohla vybudovat potřebnou tržní pozici.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist