„Švédové po předchozích špatných zkušenostech požadují osvědčené soupravy s plným servisem na pět až osm let,“ řekl týdeníku Ekonom Josef Bernard, generální ředitel společnosti Škoda Transportation, která tramvaje vyrobila a nyní jednání zprostředkovává.

Dopravní podnik hlavního města Prahy pronájem podmiňuje jasnou ekonomickou výhodností.

„Naší prioritou je provozování nových tramvají v Praze,“ vysvětlil mluvčí dopravního podniku Prahy Petr Vorlíček. Podle jeho slov se nyní chystají další jednání o detailech případné dohody.

Zbývá vám ještě 50 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se