Nejen informační technologie mají mít prostor pro předvádění nových nápadů a podnikatelských tipů. Generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš chce jít s dobou a plánuje spuštění nového veletrhu.
"Mělo by to být místo, kde budou lidé představovat své třeba i bláznivé nápady. A na druhou stranu tam budou přicházet ti, kteří hledají nové příležitosti pro své investice," vysvětluje svůj plán Jiří Kuliš.
Svou myšlenku už předal k propracování marketingovému oddělení Veletrhů Brno, a jak sám říká, už příští rok by se v tuzemsku takový "festival nápadů" mohl konat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.