Nejen informační technologie mají mít prostor pro předvádění nových nápadů a podnikatelských tipů. Generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš chce jít s dobou a plánuje spuštění nového veletrhu. 

"Mělo by to být místo, kde budou lidé představovat své třeba i bláznivé nápady. A na druhou stranu tam budou přicházet ti, kteří hledají nové příležitosti pro své investice," vysvětluje svůj plán Jiří Kuliš.

Svou myšlenku už předal k propracování marketingovému oddělení Veletrhů Brno, a jak sám říká, už příští rok by se v tuzemsku takový "festival nápadů" mohl konat. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se