Konec papírových vstupenek, jejich tištění, vyzvedávání, ale i ztrácení nebo falšování. Čistě elektronický systém prodeje a odbavování návštěvníků pomocí mobilní aplikace by si navíc měl dovolit každý koncert. Nejen vystoupení světových hvězd nebo obří festivaly. Takový je plán začínající firmy Ticketon, za kterou stojí úspěšný internetový podnikatel Martin Kasa.

"Oproti velkým hráčům na trhu máme výhodu, že to umíme mnohem levněji a efektivněji. Neplatíme pobočky a administrativu a jde o skutečně elektronický systém," říká Kasa, který společně s bratrem Petrem vybudoval stejnojmenný e-shop Kasa.cz. Trojku na českém trhu, která působí i v okolních zemích a dnes již plně vlastní řetězec HP Tronic a jejíž zakladatelé se věnují novým projektům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se