Například Martin Jahn měl v garáži dvě Škody 1000 MB, jednu na náhradní díly. Viceprezident pro hospodářskou politiku SP ČR Radek Špicar zavpomínal na vtipný moment v průběhu karlovarského filmového festivalu, kdy mu na červeném koberci společně s ekonomem Tomášem Sedláčkem vypověděla poslušnost jeho Škoda 105.
Jindřich Fikar, majitel stejnojmenné čokoládovny, pro změnu prodal svého předrevolučního Favorita se ziskem. A zakladatel společnosti Papirius Petr Sýkora zavzpomínal, kolik jeho stará škodovka uvezla na cestách k tehdejším prvním zákazníkům kancelářského papíru.
Přečtěte si nejzajímavější odpovědi:
Škoda 1000 MB, stála 3500 Kčs, lahvově zelená. Pak jsem dokoupil ještě jednu červenou na náhradní díly. Jednoduché opravy jsem byl dokonce schopen provádět sám.
Martin Jahn
prezident Sdružení automobilového průmyslu
Škoda 120, bez posilovače řízení i brzd. To byl mistrný výkon, to auto udržet na silnici a s nikým se nesrazit.
Martin Wichterle
majitel holdingu Wikow
Dodge Neon a byl neonově modré barvy. Velice spokojený.
Marcel Gajdoš
regionální manažer Visa Europe pro ČR a SR
Škoda Favorit z roku 1991. Je to nesmrtelné auto, které stále jezdí.
Tomáš Čupr
zakladatel a výkonný ředitel DameJidlo.cz
Béžová Škoda 105L, uvezla lehce 1,2 tuny kancelářského papíru plus řidiče.
Petr Sýkora
ředitel nadačního fondu Dobrý anděl
Škoda 440 - Spartak. Bylo mi tehdy dvacet a nechali mi jej rodiče na doježdění. Už nikdy jsem pak neměl k autu osobnější vztah.
Dalibor Dědek
majitel společnosti Jablotron
Bílá Škoda 105. Vzpomínám, jak nám s kolegou Sedláčkem vypověděla poslušnost na červeném koberci před hotelem Pupp při odjezdu z karlovarského festivalu...
Radek Špicar
viceprezident pro hospodářskou politiku SP ČR
Opravil jsem si sám v roce 1978 bouraný rok starý FIAT 131 Mirafiori a měl pocit mistra světa.
Zbyněk Frolík
majitel společnosti Linet
Od táty jsem dostal Favorita, koupeného za komunistů za 90 000 Kčs. Stáli jsme dva dny ve frontě. Prodal jsem ho za rok za 120 000. Zajímavé časy.
Jindřich Fikar
majitel čokoládovny Fikar
Rumunský Oltcit. Absolvoval se mnou finále mého bohatýrského mládí a byli jsme si podobní. Měl vysokou spotřebu paliva a docela slušné jízdní vlastnosti...
Luděk Pfeifer
jednatel poradenské společnosti M.C. Triton
Další odpovědi osobností českého byznysu najdete v rubrice Byznys echo. Aktuální otázka Byznys echa a čtenářská diskuse k tématu společně s přehledem autorů a archivem starších otázek jsou na webu Ekonom.cz.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist