Podstata podnikání Zdeňka Nového se dá shrnout ve zkratce jako vstupenka v mobilu. Jde o službu pro prodejce lístků na koncerty i jiné akce. Vstupenku poslanou na chytrý telefon není nutné vytisknout, ale stačí ji u vchodu ukázat na displeji.
Ambiciózní firmě Cool Ticketing se pro ideu podařilo nadchnout několik známých investorů zaměřujících se na české start-upy. Peníze do firmy vložil například exmanažer AVG Karel Obluk či Michael Rostock-Poplar, zakládající partner poradenské společnosti VI CF. A také Petr Kučera či Martin Kozumplík z Cyrrusu.
"Investice je v řádu milionů korun," říká zakladatel firmy Zdeněk Nový.
Přesnější ale být nechtěl. Peníze půjdou především na platy obchodních zástupců v New Yorku, Sao Paulu, Amsterdamu a Praze. Menší díl poputuje na další rozvoj produktu. Tedy například do vývoje mobilní vstupenkové aplikace.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.