Podle šéfa českého Aholdu je jeho společnost v pozici, kdy může expandovat, protože "byznys je stabilnější". Český trh je podle něj silně konkurenční, a proto považuje konsolidaci za dobrou věc.
Dvaadvacet let českého Sparu: Nejslabší z rakouské skupiny počítá ztráty ve stamilionech - čtěte ZDE
Značka Spar končí v Česku. Prodělala miliardy, z jejích prodejen budou Alberty - čtěte ZDE
V první fázi do rebrandingu nainvestuje Ahold 50 milionů eur. "Pokud vezmete náš současný byznys a přidáte k němu tržby Sparu, vyrostou nám tržby přibližně o 30 procent," říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny šéf Aholdu pro Česko a Slovensko Jesper Lauridsen.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.