Podle šéfa českého Aholdu je jeho společnost v pozici, kdy může expandovat, protože "byznys je stabilnější". Český trh je podle něj silně konkurenční, a proto považuje konsolidaci za dobrou věc. 

V první fázi do rebrandingu nainvestuje Ahold 50 milionů eur. "Pokud vezmete náš současný byznys a přidáte k němu tržby Sparu, vyrostou nám tržby přibližně o 30 procent," říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny šéf Aholdu pro Česko a Slovensko Jesper Lauridsen.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se