Patrice Le Guyader (50)

Vzdělání:
- Vystudoval obchodní právo na pařížské univerzitě.

Kariéra:
- Pro skupinu PSA Peugeot Citroën pracuje 26 let.
- Byl zástupcem personálního ředitele v britském závodě Peugeot Motor Company.
- Před příchodem do Česka byl ředitelem divize lidských zdrojů skupiny PSA Peugeot Citroën, kde byl zodpovědný za plánování lidských zdrojů a rozvoj talentů skupiny.
- Viceprezidentem TPCA se stal v roce 2011.

Soukromí:
- Je ženatý a má dvě děti. K jeho zálibám patří golf a cestování.

Od jara začne kolínská společnost Toyota Peugeot Citroën Automo­bile (TPCA) vyrábět novou generaci městských aut. Viceprezident firmy Patrice Le Guyader doufá, že díky tomu se opět podaří naplnit kapacitu továrny, a ta přijme stovky zaměstnanců.

Výroba takzvaných kolínských trojčat byla zahájena v Kolíně v roce 2005 a až letos v květnu startuje produkce nástupnických modelů. V současném automobilovém světě nebývá zvykem, aby se jeden typ vyráběl tak dlouho.

Myslím si, že změna mohla přijít dříve. Obě mateřské společnosti však potřebovaly přednostně vyřizovat mnohem naléhavější agendu. Toyota musela v Americe řešit technické potíže svých vozů, PSA se zase v Evropě vyrovnávala s dopady finanční krize. Příchod nové generace se tedy opozdil, ale nebyl to promarněný čas. V mezidobí jsme udělali druhý facelift, takže naše auta byla nadále konkurenceschopná, a připravili jsme se důkladně na náběh nových modelů, které jsou z výrobního hlediska podstatně složitější.

Vyskytly se při přípravě nových aut odlišné názory mezi PSA a Toyotou?

Když dva partneři připravují druhou generaci společně vyráběných vozů, vždy se musejí domlouvat, aby novinka zapadla do jejich strategií. To samozřejmě není úplně jednoduché a nějakou dobu to trvá. Hlavním cílem obou partnerů bylo, aby se vozy jednotlivých značek od sebe mnohem více odlišily. Nehovořil bych už proto o trojčatech, ale o třech různých nových modelech. Jsou rozlišitelné na první pohled, což u předchozí generace neplatilo, ale zároveň je nadále vyrábíme na jedné lince. To je velká výzva, a já věřím, že všechny tři modely budou úspěšné. Rozdělení produkce mezi jednotlivé značky má být opět rovnoměrné.

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.