Koncept drogerií Rossmann se za dvacet let svého působení v Česku, až na postupné rozšiřování doplňkového sortimentu, příliš nezměnil. Lidé tam chodí primárně pro prací prášky či kosmetiku.

Sedmašedesátiletý zakladatel německého rodinného impéria Dirk Rossmann ale tvrdí, že v tuzemsku ještě přepíše historii. Po vzoru Německa či Polska, kde Rossmann prodává vína i hračky, chce i v Česku miliardář zvětšovat obchody a zpestřit jejich nabídku. Obchody by tak lépe konkurovaly i potravinářským řetězcům typu Kaufland.

Expanzi sítě Rossmann podle jeho šéfa zatím brzdí nedostatek obchodních ploch i nelichotivá finanční situace. Firma loni v tuzemsku prodělala asi 23 milionů korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se