Existuje spousta článků a návodů, které radí, jak být lepším obchodníkem. Ředitel pro vztahy s veřejností ze společnosti Business Success Martin Kepka se ale na celou problematiku obchodních oddělení podíval na konferenci AntiProfit 2014, kterou pořádala společnost Bisnode, trochu z jiné strany.

Přiblížil tři hlavní překážky, které mohou prodejce brzdit v jejich snažení, a tím pádem brzdí i celou společnost v rozvoji.

1. Výhrady vůči vlastnímu produktu či firmě

Řečeno sportovní terminologií, můžete sportovci poskytnout veškerý servis, ale jestli má železnou kouli na noze, těžko budou jeho výkony prvotřídní. Podobné je to u obchodních zástupců. Co je tou železnou koulí na noze v případě obchodníka? Jsou to výhrady vůči vlastnímu produktu nebo vůči vlastní firmě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se