Existuje spousta článků a návodů, které radí, jak být lepším obchodníkem. Ředitel pro vztahy s veřejností ze společnosti Business Success Martin Kepka se ale na celou problematiku obchodních oddělení podíval na konferenci AntiProfit 2014, kterou pořádala společnost Bisnode, trochu z jiné strany.
Přiblížil tři hlavní překážky, které mohou prodejce brzdit v jejich snažení, a tím pádem brzdí i celou společnost v rozvoji.
1. Výhrady vůči vlastnímu produktu či firmě
Řečeno sportovní terminologií, můžete sportovci poskytnout veškerý servis, ale jestli má železnou kouli na noze, těžko budou jeho výkony prvotřídní. Podobné je to u obchodních zástupců. Co je tou železnou koulí na noze v případě obchodníka? Jsou to výhrady vůči vlastnímu produktu nebo vůči vlastní firmě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist