Výrobce drogistického zboží, společnost Procter & Gamble (P&G), spustila akci, která podpoří děti ze sociálně slabých rodin ve sportu. Z každého výrobku z konsorcia Procter & Gamble prodaného v řetězci Tesco poputuje 1 % z ceny do České olympijské nadace. Ta se stará o sportující děti a mládež ze znevýhodněných rodin. Akci, která potrvá do 21. července, podporuje i olympijská vítězka ve skifu a patronka nadace Miroslava Knapková.
Děti začínají sportovat nejčastěji mezi 6. a 8. rokem života, uvedlo v průzkumu Procter & Gamble 48 % trenérů, kteří s dětskými sportovci pracují. Průzkum společnost prováděla letos v dubnu a květnu mezi 80 kvalifikovanými trenéry, kteří působí ve sportovních oddílech v České republice.
Podle trenérů je sport důležitou součástí vývoje dospívajících lidí, rozvíjí je nejen fyzicky, ale také je připravuje psychicky pro jejich budoucí život. Pomáhá tvořit jejich charakter, vytváří nová přátelství a také přináší radost a zážitky. Některé děti však musí kvůli financím se sportem skončit nebo s některými finančně náročnějšími aktivitami ani nemohou začít.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.