Na každém stánku vyhlížejí zájemce zástupci firem a u stolku mají několik výrobků na ukázku. Pohled na prostředí brněnského Mezinárodního strojírenského veletrhu naprosto obvyklý. Představitelé japonských firem v sálu pavilonu E však tyto výrobky nenabízejí, ale poptávají.
"Ukazují prototypy výrobků, pro které shánějí dodavatele," vysvětluje Mikuláš Kotrba z japonské vládní agentury Jetro. Propojit japonské odběratele s českými dodavateli tímto "veletrhem naruby" se jí po více než deseti letech podařilo ve spolupráci s českou agenturou CzechInvest.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.