V Česku se auto zaregistruje k provozu, získá české značky a nový majitel poctivě platí pojištění. Vůz ale okamžitě zamíří do ciziny, s druhým technickým průkazem získá značky například v Itálii. Až po půl roce se vůz vyveze i papírově a fiktivní majitelé vůz z českého registru odhlásí.
Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.
"Dělá to tak osmdesát procent dealerů Hyundai," říká Anton Fischer, který provozuje čtyři prodejní místa v Jihočeském kraji. Jeho sdělení je o to vážnější, že právě značka Hyundai a hlavně šéf jejího českého zastoupení Vladimír Vošický proti těmto praktikám, takzvaným reexportům, bojuje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.