Blíží se konec roku, což je mimo jiné období výročních pohovorů šéfů s podřízenými. Pravidelné hodnocení zaměstnanců zvyšuje nejen jejich motivaci, ale i výkon celé firmy. Bilanční pohovory zároveň pomáhají přizpůsobit pracovní pozici konkrétní osobě, a získat tak loajální zaměstnance a udržet si klíčové pracovníky. Přinášíme pět tipů, jak z hodnocení zaměstnanců udělat efektivní nástroj pro rozvoj svého týmu.

1. Hodnoťte pravidelně a průběžně

Při hodnocení zaměstnanců je důležitá soustavnost. Zpětnou vazbu od nadřízeného by pracovníci měli dostávat neustále a při celkovém hodnocení by ji měli šéfové pouze shrnout.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se