Na čtyřdenním veletrhu Amper, který se právě odehrává v Brně a jehož hlavním tématem jsou elektrotechnické záležitosti, se nečekaně řešil genderový spor. Organizátoři lákali návštěvníky na akci billboardy se sloganem Pro odvážné muže. Motto, které zcela ignoruje půlku lidstva, ale narazil na kritiku nejen žen z oboru, ale i jejich kolegů. Pořadatelé následně omezili jeho používání, za podtitulem si ale stále stojí.
"Můžeme diskutovat, zda nedochází k diskriminaci," okomentoval slogan na slavnostním vyhlášení cen Zlatý Amper generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš. Od sloganu se ve stejný večer distancoval předseda hodnotící komise Radimír Vrba. "Spousta mých kolegů jsou ženy a mnohdy jsou i šikovnější, než mladí muži," řekl publiku s úsměvem.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.