Na čtyřdenním veletrhu Amper, který se právě odehrává v Brně a jehož hlavním tématem jsou elektrotechnické záležitosti, se nečekaně řešil genderový spor. Organizátoři lákali návštěvníky na akci billboardy se sloganem Pro odvážné muže. Motto, které zcela ignoruje půlku lidstva, ale narazil na kritiku nejen žen z oboru, ale i jejich kolegů. Pořadatelé následně omezili jeho používání, za podtitulem si ale stále stojí.
"Můžeme diskutovat, zda nedochází k diskriminaci," okomentoval slogan na slavnostním vyhlášení cen Zlatý Amper generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš. Od sloganu se ve stejný večer distancoval předseda hodnotící komise Radimír Vrba. "Spousta mých kolegů jsou ženy a mnohdy jsou i šikovnější, než mladí muži," řekl publiku s úsměvem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.