S rostoucím tlakem na využívání obnovitelných zdrojů energie, snižování uhlíkové stopy a také s rostoucími nároky klientů a obchodních partnerů na udržitelné produkty může ten, kdo se těmto změnám brání, nakonec prodělat. „Naši hlavní zákazníci jsou velmi orientovaní na udržitelnost. Připravujeme pro ně například analýzu uhlíkové stopy jejich produktů na denní bázi,“ říká Iva Prošková, manažerka udržitelnosti a systémové kvality v EDS Group, pod kterou spadají dvě tiskárny dodávající služby především na německý a západní trh.

Ze zkušenosti ví, že tamní zákazníci tento parametr zahrnují už do výběrových řízení. „Cena není jediným kritériem pro výběr dodavatele,“ potvrzuje Prošková. Vnímá přístup své firmy jako konkurenční výhodu, protože ho zvolila včas.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč je ESG pořád konkurenční výhoda.
  • Co přinese povinný reporting udržitelnosti.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.