Zná to každý chovatel psa, kočky nebo jiného domácího mazlíčka: i při sebelepší péči je čas od času nutná návštěva veterináře. Končívá doporučením, jak neduhy zvířete řešit, a v lepším případě má zvěrolékař připraven papír s instrukcemi, co všechno nakoupit. V horším si zákazník musí všechno zapamatovat. Digitální věk ale nabízí i jiné cesty, jak dokládá činnost českého start‑upu Vetstor. Zakladatelé přišli s inovací, která péči usnadňuje. Jeho aplikace propojuje zdravotní dokumentaci v informačním systému veterinární ordinace s mobilem chovatele. Tam majitel zvířete najde všechny potřebné informace, třeba jaké dietní krmivo nebo doplněk stravy pro lepší kondici mazlíčka koupit. Vetstor je navíc zároveň e‑shopem, kde je všechno potřebné k dispozici – stačí objednat a druhý den převzít zásilku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Na čem je založený byznys model start-upu Vetstor.
  • Jaký zájem je o platformu mezi veterináři.
  • Kdy a v kterých zemích chce firma začít evropskou expanzi.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.