Letošní reklamy byly převážně stereotypní. K vyhlášení soutěže o nejefektivnější reklamní kampaně EFFIE to uvedl ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Janoušek, která akci pořádá.
"Byly tu kampaně dokládající velkou vynalézavost, jak s minimálními prostředky zvýšit oblibu a odbyt značky, ale převažovala stereotypní řešení a určitá skleslost agentur z blbé nálady spotřebitelů," řekl Janoušek.
Jeho slova dokazuje i to, že na letošním ročníku byly uděleny jen tři zlaté medaile a porota rozdala pouze 13 cen.
Méně reklam v hlavním vysílacím čase. Televize Nova chystá přelomovou změnu - čtěte ZDE
Hlasitá reklama z televizí do sedmi měsíců zmizí, prezident Klaus podepsal novelu zákona - čtěte ZDE
16. ročníku EFFIE se zúčastnilo 21 reklamních agentur, které přihlásily 56 kampaní. V porotě převažovali manažeři zadavatelských firem a společností na výzkum trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.