Letošní reklamy byly převážně stereotypní. K vyhlášení soutěže o nejefektivnější reklamní kampaně EFFIE to uvedl ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Janoušek, která akci pořádá.

"Byly tu kampaně dokládající velkou vynalézavost, jak s minimálními prostředky zvýšit oblibu a odbyt značky, ale převažovala stereotypní řešení a určitá skleslost agentur z blbé nálady spotřebitelů," řekl Janoušek.

Jeho slova dokazuje i to, že na letošním ročníku byly uděleny jen tři zlaté medaile a porota rozdala pouze 13 cen.

16. ročníku EFFIE se zúčastnilo 21 reklamních agentur, které přihlásily 56 kampaní. V porotě převažovali manažeři  zadavatelských firem a společností na výzkum trhu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se