Do Česka míří nový reklamní formát. Kdo si bude chtít koupit pečivo, neuteče inzerci regionálních firem. To je alespoň představa polské společnosti BK Solutions, která nyní nabízí své franšízy i v Česku.
Nový model funguje snadno: papírové sáčky na pečivo se potisknou inzeráty nejrůznějších firem. Tašky na chleba pak franšízant dodá do obchodů a nový prostor pro reklamu je na světě.
V Polsku se firma během dvou let dostala téměř 300 měst a zařadila se mezi nejlepší podnikatelské nápady. Velký ohlas čeká v tuzemsku i Jaroslav Malý, který drží master franšízu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.