Mezi ostatními českými start-upy se firma ADM vymyká hned v několika ohledech. Je relativně stará – na trhu působí už deset let, vznikla dokonce ještě o osm let dříve. A na rozdíl od většiny mladých průkopnických firem nepodniká v IT, ale ve zdravotnictví.
Jedno má ale s ostatními společné – snaží se prosadit pomocí technologie, která byla v době jejího vzniku v oboru opravdovou novinkou.
Onou pilotní technologií je pro brněnskou ADM metoda představující alternativu k zubním náhradám – takzvaným můstkům. "Předtím měl pacient na výběr ze dvou metod – klasického můstku, který se nasadí na obroušené sousední zuby, nebo implantátu, který je, laicky řečeno, hmoždinkou a šroubem, na kterém je upevněn chybějící zub. My na to ale jdeme jinak – takzvaně neinvazivně," vysvětluje business development manažer ADM Radoslav Trautmann.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.