Podniky, které se chtějí prosadit na argentinském trhu, musí dbát na dobré vztahy se svými obchodními partnery, radí Milan Harmáček, vedoucí zastoupení ministerstva průmyslu a obchodu v Buenos Aires.

"Jde o vztahy tmelené vzájemným hoštěním, návštěvami v rodinách, cestami prodávajícího sem a kupujícího do Evropy. Dobré dlouhodobé obchody lze dělat především s těmi, se kterými udržuji dobré dlouhodobé vztahy," uvedl Harmáček v rozhovoru pro IHNED.cz.

Podle něj si pouze suchý administrativní přístup nemůže dovolit téměř žádná, tím méně zahraniční firma.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se