Letos bude pro Škodu v Česku zlomovým okamžikem uvedení nové generace modelu Fabia. Ten by mohl ještě dále oživit zájem privátních zákazníků, a umožnit tak Škodě udržet si svůj náskok před konkurencí.

"Jde nám o dlouhodobě udržitelnou pozici," říká v rozhovoru šéf Škody Auto ČR Luboš Vlček.

Škoda mívala na českém trhu více než 50procentní podíl, teď se několik let držíte na úrovni 30 procent. Jaký je váš cíl do budoucna?

50procentní podíl na českém trhu byl ještě dozvukem někdejší uzavřené ekonomiky. Konkurenční prostředí se tady od těch dob výrazně přiostřilo. Dnes je Česko velice rozvinutý trh a působí tu všichni hlavní hráči, přesto si přes 30 procent držíme. A to považujeme za úspěch.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se