Hypermarkety třetího největšího maloobchodního řetězce v Česku projdou výraznou proměnou. Po neuspokojivém hospodářském výsledku z loňského účetního roku, kdy mu klesal obrat i zisk, se Tesco pokouší znovu posílit svou pozici.
Jednak se chce více zaměřit na prodej čerstvých potravin a oblečení, jednak bude pokračovat ve zmenšování svých hypermarketů. Tyto změny pilotně odstartovaly loni v létě, kdy se na polovinu zredukoval hypermarket v Karlových Varech.
"Kdybych měl vystřelit číslo, tak bych řekl, že v příštích třech letech zmenšíme kolem dvaceti obchodů," řekl v exkluzivním rozhovoru pro Hospodářské noviny generální ředitel Tesca David Morris, který do čela řetězce nastoupil v roce 2012.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.