Festo Didactic je německá firma, která se zabývá vzděláváním v oblasti robotiky. Podle jejího výkonného ředitele Nadera Imaniho existuje v této oblasti na americkém trhu nesoulad mezi tím, co potřebují firmy, a tím, jakého vzdělání se dostává mladým lidem.
Festo se specializuje na sofistikovanou automatizovanou výrobu, kterou dnes používají firmy po celém světě. Příkladem je Volkswagen či Daimler a jejich dodavatelé. Firma už desetiletí vzdělává německé zaměstnance a mezi její klienty patří i společnost Siemens či Audi.
Imani sází na to, že německý vzdělávací systém bude ve Spojených státech stále populárnější. V Německu firmy nabírají mladé lidi od věku 16 let a poskytují jim jak teoretické, tak praktické vzdělání a technické znalosti, které budou při práci potřebovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.