"Sociální sítě jsou v současnosti tím nejjednodušším a nejlevnějším kanálem a místem, kde mohou firmy komunikovat napřímo se svými zákazníky," říká Eliška Vyhnánková, která už devět let pomáhá firmám i jednotlivcům změnit jejich sítě k lepšímu. Autorka knihy Jak na sítě zároveň dodává, že komunikace s klienty na sítích přináší oproti klasické reklamě ještě jeden velký benefit, a sice zpětnou vazbu, která může firmě pomoci se zlepšovat, nebo objevit problémy konkrétního produktu.

Ve chvíli, kdy máte produkt či službu, webové stránky, e-shop a potřebujete, aby se o tom někdo dozvěděl, jsou sociální sítě ideální. "Reklamní kampaně na sociálních sítích jsou navíc relativně levné. Nebavíme se o desítkách tisíc korun, ale klidně o stokorunách až tisícikorunách, zkrátka nižších částkách. To se vůbec nedá srovnávat s reklamou v televizi, v rádiu nebo venkovními reklamami," vysvětluje Vyhnánková. A rovnou přidává další výhodu propagace na sociálních sítích: jde velmi dobře zacílit na lidi, pro které je produkt určen. A to jak výběrem konkrétní sítě (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn apod.) nebo v rámci ní, podle věku, zájmů, místa bydliště a tak podobně.

A jak získat na sociálních sítích, kde přibývají miliony příspěvků denně, pozornost? Eliška Vyhnánková dala pro HN dohromady několik rad, které byste měli znát, než se na sítě vydáte, nebo pokud chcete, aby byl váš profil efektivnější:

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se