V Česku "trh s hlídáním dětí" zatím příliš nefunguje. Z toho vycházela mladá technologická firma, která se pokouší rodičům zprostředkovat na hlídání ratolestí studentky-brigádnice. Díra na trhu byla prvotním impulzem, ale posléze i jedním z limitů startu-upu.
Na začátku projektu byla debata dvou spolubydlících o tom, jak by měly fungovat jejich rodiny, až jednou budou mít děti.
Řetězcem asociací se oba studenti informatiky původem ze severní Moravy dostali ke googlování možností, jak nechat děti hlídat. "Našli jsme jen několik agentur, které si účtovaly provize z odměn hlídaček a tím celou transakci prodražovaly. Navíc měly web jak z devadesátých let a poměrně složité objednávací procesy," popisuje dnes sedmadvacetiletý David Hrachový okamžiky z loňského srpna, které z něj a Petra Šiguta nakonec udělaly spoluzakladatele start-upu Hlídačky.cz.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.